A més, s’han millorat també els temps de càrrega i el posicionament de la pàgina en buscadors

La regidoria de Turisme de Petrer ha presentat aquest matí la nova web turística de la ciutat, adaptada a les necessitats dels usuaris. S’ha destacat la importància de tindre una bona imatge visual i una bona imatge digital en internet. Per aquest motiu s’ha volgut redissenyar la pàgina web per a també donar-hi aquest impuls i rellevància al que venen a ser les campanyes de turisme a nivell d’internet. La gran majoria de les persones, quan vol anar a una destinació turística, el primer que fa és buscar en internet el que vol visitar”.

En concret, s’ha millorat el disseny de la web www.turismopetrer.es per a adaptar-la als usuaris que no coneixen Petrer i volen saber què poden veure a la ciutat i quins esdeveniments els ofereix la localitat. En l’antiga web hi havia massa imatge i massa text pel que el visitant quan volia trobar alguna cosa li resultava molt difícil.

A més, s’ha afavorit la càrrega ràpida de la web, un element molt important per a reduir els temps d’espera en els quals la pàgina no es mostra en pantalla i que provoquen, si són molt extensos, que els usuaris abandonen la web. Així mateix, s’ha pensat des d’un principi millorar tot el que és el posicionament dels buscadors, ja que es vol que quan algú busca informació sobre Petrer la pàgina de Turisme Petrer siga de les primeres a aparéixer.

Finalment, també s’ha tingut en compte el contingut per al mòbil amb un format responsiu que s’adapta a tots els dispositius.

Febrer de rècord

L’aposta de Turisme Petrer per les noves tecnologies respon a les xifres de rècord que està registrant la ciutat en els últims mesos. Si el mes de gener passat vam conéixer que 14.600 persones havien visitat Petrer, hui s’ha donat a conéixer que tan sols el mes de febrer de 2019 han passat per les diferents activitats organitzades des de la regidoria un total de 3.225 turistes provinents de, entre altres destinacions, Andalusia, Madrid, Catalunya, Alemanya, els Estats Units, Holanda o Rússia. Una dada que suposa un creixement del 32% respecte al mateix mes de 2018.

Aquest creixement s’ha registrat també en el compte d’Instagram de Turisme Petrer, que ha passat dels 300 seguidors del mes d’agost als més de mil de març. Un creixement de 100 nous seguidors cada mes; una dada que respon a les diferents campanyes dutes a terme des del departament de xarxes socials per a promocionar Petrer en aquesta xarxa social.