L’Ajuntament de Petrer presenta la campanya promocional de les Festes de Moros i Cristians sota el títol “El Somni de la Festa” amb un espot promocional que té a les bandereres com a protagonistes.

Com a novetat, enguany la campanya promocional també ha inclòs tanques publicitàries en diversos punts de la província.

L’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, el regidor de Turisme i Festes, David Morcillo, i el vicepresident de la Unió de Festejos Sant Bonifaci, Màrtir, Francisco Cerdá, han presentat aquest matí la campanya promocional de les Festes de Moros i Cristians 2019 amb la presència de diversos regidors de la Corporació Municipal.

“El Somni de la Festa” és el títol de l’espot promocional de la campanya, que té a les bandereres de les deu comparses i les emocions que envolten el somni de ser abanderada com a protagonistes. L’objectiu de l’espot és transmetre en uns segons l’emoció i essència de la festa.

En qüestions importants de Petrer i en qüestions importants de les festes de Moros i Cristians, l’Ajuntament com a institució va a l’una, comptant amb la presència dels regidors de la corporació municipal.

En la mateixa línia, Francisco Cerdá, vicepresident de la Unió de Festejos, ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament per aquesta divulgació de la nostra festa, desitjant que continue molt temps aquesta col·laboració entre l’Ajuntament i la Unió de Festejos.

Una de les novetats de la campanya promocional d’enguany han sigut les tanques publicitàries en diversos punts estratègics de la província d’Alacant ja que sobretot es busca que el major nombre de persones vinguen a disfrutar els Moros i Cristians.

La campanya de promoció, la peça central de la qual és l’espot promocional, tindrà presència en diversos mitjans provincials de premsa, ràdio i televisió i de manera molt intensa en xarxes socials.