Petrer busca línies de col·laboració i nous projectes a través de l’Institut Nacional de la Joventut que dirigeix la petrerina M.ª Teresa Pérez

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

L’alcaldessa i el regidor de Joventut han mantingut una reunió amb la directora de l’Injuve i ja es busquen fórmules per a ampliar els serveis als joves del municipi.

L’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, i el regidor d’Infància i Joventut, Alejandro Ruiz, s’han reunit amb la directora general de l’Institut Nacional de Joventut, que dirigeix la petrerina Mª Teresa Pérez. Una primera presa de contacte per a explorar noves possibilitats per a la realització de programes i projectes dirigits al col·lectiu jove del municipi.

L’alcaldessa ha qualificat de “molt positiva” aquesta primera trobada amb la directora que “és una dona jove de Petrer que coneix molt bé el nostre municipi i que s’ha interessat pel rellançament que estem duent a terme d’aquest departament”.

Encara que de moment encara no s’ha fixat una proposta concreta, la primera edil ha indicat que “hem conegut un ampli ventall de programes que estudiarem per si podem optar a ells i així aconseguir l’objectiu que s’ha traçat el regidor i tot l’equip de Govern”.

M.ª Teresa Pérez és directora de l’Injuve, un organisme autònom adscrit al Ministeri d’Igualtat, que s’encarrega d’iniciatives i activitats la fi de les quals és facilitar la participació de la joventut en la societat, promou el desenvolupament cultural, artístic, cívic, solidari i intercultural. També busca l’autonomia i emancipació amb programes encaminats a l’orientació laboral, empresarial i de vivenda.

L’Institut Nacional col·labora amb els diferents Ministeris, organismes de joventut de les Comunitats Autònomes, regidories d’Ajuntaments i organitzacions juvenils a través del Consell de la Joventut d’Espanya.

L’alcaldessa ha indicat que l’Ajuntament de Petrer treballarà tant amb Injuve com amb els organismes que aborden polítiques per als joves de la resta de les administracions publiques. “Volem veure les diferents opcions i donar un impuls a un sector que és el futur de la nostra població”, ha indicat.