Se celebra el 13 de novembre en el Teatre Cervantes i també estaran el psicòleg Fidel Delgado i el monjo hindú Rama

Petrer acull el pròxim 13 de novembre l’XI Congrés “Raons per a viure”, un esdeveniment solidari en el qual participen, entre altres, la periodista i escriptora Irene Villa, víctima d’un atemptat terrorista d’ETA quan tenia 12 anys, amb una conferència titulada “Los 8 miles de la vida”.

A més, també estaran el psicòleg clínic Fidel Delgado, amb la conferència “El buen dormir para el buen vivir”; i el monjo hindú Rama, doctor en Teologia, i que parlarà sobre “Como vivir desde el alma”. A més, també actuarà el cantant local Alejandro Canals, i estarà conduït per la presentadora de televisió Maje Amorós.

Tal com ha explicat el coordinador de l’esdeveniment, Bernard Fernández, els beneficis íntegres de l’esdeveniment es destinaran a la Fundació Irene Villa, i a l’associació local de malalties rares Sense Barreres. L’esdeveniment començarà a les nou del matí, fins a les dues de la vesprada. Les entrades poden adquirir-se, al preu de 18 euros per localitat, en la plataforma en línia 360 o en el comerç Innova Ópticos, o recaptar més informació en el telèfon 965 37 43 23.

El regidor de Cultura, Fernando Portillo, ha mostrat l’agraïment del seu departament per les “facilitats que ens posen en la col·laboració que mantenim amb ells perquè este esdeveniment tire avant”.

També el president de Sense Barreres, Mauro Sosati, ha mostrat l’agraïment de l’associació, a la qual aniran destinada una part de la recaptació, ja que “ens ajudarà a continuar avançant i crear nous projectes per a les persones amb malalties rares”.