Les accions informatives sorpresa van estar parlant ahir amb famílies en un parc i amb els clients a la terrassa d’una cafeteria.

La campanya “Petrer, units contra els rebrots” ha activat la seua segona fase d’accions sorpresa en diferents punts de la població que posteriorment tindran reflex en xarxes socials i altres canals de comunicació. L’edil de l’àrea, Juani Ochoa, ha indicat que “ara és molt important que tractem de frenar els contagis socials, per aquest motiu les accions s’han centrat en un parc molt visitat amb famílies i xiquets xicotets, i en una cafeteria amb un públic jove”.

La campanya va començar a l’estiu i està organitzada conjuntament amb els centres de salut Petrer I i Petrer II, així com amb altres entitats com Creu Roja, Protecció Civil, etc.

A més, en aquesta segona fase s’han incorporat una professora i dos tècnics de la regidoria de Servicis Socials, els testimonis dels quals giren entorn al tema del coronavirus a les escoles, i les conseqüències econòmiques que està tenint per a moltes famílies.

L’edil ha agraït a tots els participants la seua implicació així com “a les persones amb les quals parlem i a les quals els comptem les experiències viscudes durant aquest temps tan complex”.

WordPress Video Lightbox Plugin