270 textos presentats al XXVIII Concurs Juvenil de Microrelats de Gènere Fantàstic en valencià de Petrer

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

Este divendres 21 de febrer, el Centre Cultural acollirà l’acte d`entrega de premis

Este pròxim divendres, a les 20 hores, al Centre Cultural de Petrer, tindrà lloc l’acte d’entrega de premis del XXVIII Concurs Juvenil de Microrelats de Gènere Fantàstic en valencià, adreçat a estudiants dels centres de Secundària i Batxillerat de Petrer (Azorín, Paco Mollà, La Canal i Santo Domingo Savio).

La participació ha sigut de 270 microrelats, amb una gran part plens d’imaginació i creativitat, la qual cosa augura futurs escriptors i escriptores. La regidora de Normalització Lingüística, Patricia Martínez, ha destacat “L’altíssima participació de tots els instituts de Petrer i la gran qualitat dels microrelats. I done l’enhorabona als alumnes i als professors per animar-los a participar en el Concurs”. En l’acte, presentat per Anna Alba, es lliuraran els premis als finalistes (10 de cada categoria) i als guanyadors de cada categoria (A: 1r i 2n d’ESO; B: 3r i 4t d’ESO, i C: Batxillerat i Cicles Formatius).

Tots els guardonats rebran un diploma i un lot de llibres. Els guanyadors, a més, obtindran una tauleta tàctil i llegiran els seus microrelats (textos entre 175 i 375 paraules) en rebre el premi.

El jurat ha estat format per les professores Araceli Calot, Ana Maria Sánchez i el tècnic de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Petrer, Jordi Giménez.