Rècord de visitants en l’Oficina de Turisme de Petrer durant les festes de Moros i Cristians
El total de visitants en 2024 ha sigut de 3.293, més del doble que l’any passat.
L’Oficina d’Informació Turística de Petrer ha batut un rècord històric de visitants durant les recents festes de Moros i Cristians en honor a Sant Bonifaci amb un total de 3.293 visitants, més del doble que l’any anterior. Este èxit destaca la creixent atracció d’estes festivitats i l“efectivitat de les estratègies promocionals implementades”, en paraules del regidor de l’àrea, David Morcillo.
Cal assenyalar que l’Oficina de Turisme va obrir un punt informatiu durant els dos caps de setmana previs a les festes, els dies 3, 4, 10 i 11 de maig, situant-se en un local cedit pel centre comercial Carrefour. Durant les festes, del 17 al 19 de maig, l’Oficina va operar en les seues instal·lacions habituals en la plaça de Baix. “Estem en una ubicació estratègica que ha permés un accés còmode tant per a residents com per a visitants, i les campanyes que hem llançat per als mateixos festers i per als qui han vingut a compartir amb nosaltres les festes han sigut tot un èxit”, en paraules de Morcillo.
El regidor ha destacat, una vegada més, la professionalitat de l’equip que atén la Tourist Info, que va oferir informació i assistència a residents, visitants i turistes atrets per les festes. Esta acció promocional va comptar amb la col·laboració de la Unió de Festejos, i David Morcillo ha destacat la sinergia entre les entitats locals per a l’èxit de les accions que s’han dut a terme.
La campanya publicitària de l’oficina enguany va tindre com a protagonistes les polseres amb la frase de l’himne local “MI GRAN PETRER“. A més, es va organitzar una “porra festera” com a incentiu per als visitants, un premi de 200 € per a gastar en els comerços associats de Petrer, patrocinat per l’Associació Local de Comerciants.
El regidor s’ha mostrat satisfet amb totes estes dades i ha recordat que l’Ajuntament i la Unió de Fetejos han activat la campanya “Compartim un mateix sentiment fester”, que s’ha dirigit als pobles de la comarca on se celebren festes de Moros i Cristians, i ha destacat que “creiem que és el camí correcte, som una ciutat hospitalària i amigable, i volem continuar potenciant els llaços que ens unixen amb altres poblacions i posar en valor les grans relacions que existixen entre els mateixos festers d’unes poblacions i altres”.
