Petrer torna a l’edat mitjana aquest cap de setmana amb activitats per a xiquets, animació i casetes en la plaça dura del Mercat de la Frontera

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

El Mercat Medieval torna a Petrer els dies 24 i 25 de setembre amb una àmplia programació

 

Petrer tornarà a l’esplendor de l’època medieval durant el pròxim cap de setmana, els dies 24 i 25 de setembre, en el Mercat Medieval que se celebrarà en la plaça dura del Mercat de la Frontera, que serà decorada expressament per a l’ocasió. 

La regidora de Festes ha destacat que el Mercat és una de les primeres activitats de les Festes Patronals que se celebren a principis d’octubre en honor de la Mare Déu del Remei. “L’any passat ja vam recuperar el mercat temàtic, però en aquesta ocasió no hi haurà restriccions ni aforaments”, ha subratllat la regidora de Festes, Ana Tortosa

La inauguració del Mercat medieval serà a les onze del matí del dissabte, amb un passacarrer de xanquer i bola esfèrica, i música medieval en directe pel recinte en el qual no faltaran una trentena de parades i casetes comercials amb diferents productes, amb la participació del col·lectiu local Més que Art. 

Durant tot el cap de setmana hi ha una variada programació d’activitats infantils gratuïtes com pintacartes o matalssets, i espectacles de foc i titelles. 

Tortosa ha destacat que “el Mercat Medieval s’ha convertit en un dels esdeveniments de referència de les nostres festes patronals i enguany torna amb tota la seua essència després de la pandèmia”. La regidora ha fet una crida a la participació indicant que “animem a veïns i visitants a gaudir d’aquesta cap de setmana medieval ple d’espectacles i activitats que no deixen a ningú indiferent”. 

 

  • Programació dissabte 24

11.00 Obertura i inauguració del mercat

13.00 Taller de pintacares infantil gratuït

14.00 Titelles itinerants

15.00 Tancament del mercat

17.00 Obertura del mercat

18.00 – 19.00 Matalassets debades

19.00 Taller de pintacares infantil gratuït

20.00 Titelles itinerants

21.00 Espectacle de foc

22.00 Tancament del mercat

Tot el dia: ludoteca debades; passacarrer de xanquer i bola esfèrica; i música medieval en directe

A la vesprada: música ambiental medieval

 

  • Programació diumenge 25

11.00 Obertura del mercat

12.00 Taller de pintacares infantil gratuït

13.00 Titelles itinerants 

14.00 Contacontes

15.00 Tancament del mercat

17.00 Obertura del mercat

18.00 – 19.00 Matalassets gratis

19.00 Titelles itinerants

20.00 Contacontes

21.00 Espectacle de foc

22.00 Tancament del mercat

Tot el dia: ludoteca debades; passacarrer de xanquer i bola esfèrica; i música medieval en directe