Petrer promociona els seus Moros i Cristians en tota la província d’Alacant enaltint els valors d’“El meu Gran Petrer”

Publicada per Comunicación Ayto. de Petrer el

L’espot promocional de la campanya ja pot vore’s en totes les xarxes socials de l’Ajuntament i Unió de Festejos

 

 

Quan falten 13 dies per a l’inici de les Festes de Moros i Cristians, l’Ajuntament de Petrer, a través de la Regidoria de Turisme i de la mà de la Unió de Festejos Sant Bonifaci, Màrtir, han presentat este matí la campanya de publicitat que servirà per a promocionar les festes en tota la província d’Alacant.

Una presentació que, a més, ha tingut lloc en l’Oficina de Turisme temporal que, per segon any i gràcies a la cessió d’un espai en la Galeria Comercial de Carrefour Vinalopó, habilita l’Ajuntament de Petrer durant els dos caps de setmana previs a les festes, tenint en compte que Carrefour és un “referent comarcali, per tant, “una finestra fonamental per a fer arribar les nostres festes a cada llar de la comarca, en paraules de l’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro.

Navarro, a més d’agrair a totes les persones i entitats que treballen per a fer la promoció de les festes possible, ha expressat el seu desig que “gaudim d’aquest temps que queda fins a l’inici de les festes, donem el màxim de nosaltres i nosaltres amb eixa promoció, que ha de ser un boca a boca important”. També ha afegit la importància de sentir-se “orgullosos i orgulloses de les festes que tenim”, de “creure’ns fermament la importància de les nostres festes de Moros i Cristians”. Posar de manifest que el treball conjunt sempre dona els seus fruits.

El regidor de Turisme, David Morcillo, ha subratllat que “any rere any anem millorant la campanya promocional de les nostres festes, intentant que arribe a tots els punts de la província, amb noves iniciatives” com, precisament, la inauguració d’aquesta Oficina de Turisme temporal; o accions de publicitat en la capital alacantina amb els autobusos retolats amb les festes de Petrer de dues línies que transiten per les principals zones turístiques de la ciutat, les línies 22 i 10, a més de la línia que unix Elda i Monòver. L’edil també ha destacat la novetat d’una acció a Alacant, amb publicitat exterior en el pàrquing de l’av. de l’Estació, en la zona concorreguda entre l’estació de Renfe i la plaça Luceros, que se suma a l’acció de publicitat exterior amb tanques i opis en diverses zones de la província.

Una campanya que, com en anys anteriors, utilitza diversos canals i suports com a mitjans impresos, emissores de ràdio, televisions, suports digitals, banderoles festeres d’“El meu Gran Petrer” per diverses de les avingudes principals de la ciutat, etc.

Enrique Rubio, president de la Unió de Festejos, ha agraït la implicació de l’Ajuntament, que “any rere any s’estan bolcant en la campanya de promoció, perquè ens coneguen el màxim possible”, i ha apuntat que eixe esforç contribuïx “a l’objectiu que tenim d’aconseguir la Declaració d’Interés Turístic Nacional de les nostres festes”. El president ha llançat una invitació pública, i ha convidat a “tota la comarca i als pobles veïns, perquè aquesta festa és de tots”.