Petrer invertix 170.000 € a asfaltar un pàrquing, ampliar enllumenat i crear una zona de cal·listènia en Salinetes

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

Amb una subvenció de l’IVACE i les pròximes actuacions es coordinaran amb l’acabada de crear Associació d’Empresaris del Polígon de Salinetes 

La Regidoria de Desenvolupament Econòmic ha invertit 170.000 euros en una nova actuació en el polígon industrial de Salinetes. En esta ocasió, i amb una subvenció de l’IVACE, s’ha asfaltat el pàrquing del carrer Arenal, s’ha millorat la il·luminació i s’ha creat una zona d’esplai amb taules i bancs i una zona de cal·listènia.

En este sentit, “l’activitat laboral en els polígons ha canviat i moltes empreses ja treballen en jornada contínua, per la qual cosa és important dotar la zona de llocs on els treballadors tinguen espais d’este tipus”, ha indicat el regidor de l’àrea, David Morcillo, que ha posat en valor el treball realitzat per l’executiu que presidix l’alcaldessa Irene Navarro en la millora de les zones industrials. “Els polígons han sigut, durant molt de temps, els grans oblidats però en els últims anys estem portant actuacions per a millorar-los, ja que són espais on es genera bona part de l’activitat econòmica i laboral de la ciutat”, ha subratllat el regidor.

L’acte, al qual han assistit representants de la recentment creada Associació d’Empresaris del polígon de Salinetes, així com regidors de la corporació municipal, ha servit per a reafirmar el compromís de l’equip de Govern per treballar “de la mà” amb els empresaris per a les futures actuacions. Així, l’alcaldessa ha recordat que “el pàrquing que ara s’ha asfaltat va ser una idea que em va transmetre l’empresari mort fa uns mesos Juan Poveda, i que vam fer realitat perquè vam veure que era una cosa molt necessària”.

L’alcaldessa ha indicat que “durant els últims anys hem volgut tallar la dinàmic que els polígons foren els grans oblidats, i en eixe sentit és el treball que hem anat fent des de la Regidoria de Desenvolupament Econòmic i ara continuarem atenent les demandes que ens fan des de l’associació”. També el president de l’associació empresarial, Pablo Carrillos, ha tingut paraules d’agraïment cap a Juan Poveda i els seus fills, i ha indicat que este polígon és “privilegiat perquè es troba a peu d’autovia, i pròxim al port i aeroport”.

En el punt de mira dels empresaris ja estan algunes actuacions de millora com les voreres de l’avinguda de la Llibertat, que ja han traslladat al regidor de Desenvolupament Econòmic. El polígon de Salinetes està format per unes huitanta empreses, xicotetes i mitjanes empreses d’economia productiva de diferents sectors: alimentació, restauració, tecnològiques o manufactureres. Carrillos ha dit que “el nostre objectiu clar és convertir-nos en una entitat de gestió i modernització per a accedir a més i millors subvencions per a continuar modernitzant i actualitzant el polígon”.