Petrer contracta 20 parats majors de 30 anys a través del programa EMCORP
Les 20 persones treballaran en les diferents àrees de l’Ajuntament de Petrer durant sis mesos
La mitjana d’edat de les persones contractades és de 50,5 anys
Dilluns passat 19 d’octubre es van incorporar a la plantilla de l’Ajuntament 20 nous treballadors a través del programa d’ocupació EMCORP de la Generalitat Valenciana, amb una subvenció que ascendeix a 129.098 euros procedents del Servici Públic Estatal.
Es tracta de 20 persones desocupades majors de 30 anys que, durant els pròxims sis mesos, reforçaran l’equip de treballadors de diverses àrees de l’Ajuntament de Petrer. En concret, la mitjana d’edat és de 50,5 anys. Les dues persones amb més edat tenen 61 anys i la que menys té 31 anys.
L’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, ha volgut donar la benvinguda personalment als nous treballadors i els ha convidat a “aprofitar aquest temps per a continuar desenvolupant-vos professionalment, aprendre dels vostres companys d’àrea i entendre com funciona l’administració pública internament”.
En concret, de les 20 persones contractades, dues s’han incorporat a la regidoria d’Esports amb la funció de conserges; dos a Desenvolupament Econòmic, on desenvoluparan funcions d’agent d’ocupació i desenvolupament local i auxiliar administrativa, respectivament; una a Sanitat com a auxiliar administrativa; una a Educació en la labor de conserge; una a Cultura com a auxiliar administrativa; una a Turisme, en qualitat de traductora d’idiomes; una a Participació Ciutadana, també com a auxiliar administrativa i les onze restants a l’àrea de Servicis Generals. Aquestes onze persones tindran funcions vàries com peons de neteja, de jardineria, oficial d’obra, de pintura o oficial d’electricista, entre altres.
