Participació Ciutadana organitza el taller de creixement personal i comunitari “La Antica Botica”Ciudadana organiza el taller de crecimiento personal y comunitario “La Antica Botica”
El taller, una prova pilot arran de les demandes dels usuaris del Centre Clara Campoamor, es portarà a terme de gener a juny
Ateses les demandes dels usuaris del Centre Municipal Clara Campoamor, la Regidoria de Participació Ciutadana ha organitzat un taller de creixement personal i comunitari per al primer semestre de l’any, una prova pilot a la qual la regidoria donarà continuïtat si la resposta i acceptació és positiva.
Sota el títol de “La Antica Botica”, el taller pretén ser un espai per a reforçar la solidaritat i la convivència d’usuaris i usuàries habituals del centre municipal, així com d’aquells veïns interessats en l’activitat. Per a això, de gener a juny, es desenvoluparan diferents activitats de creixement personal com a aromateràpia, amb la realització d’olis essencials; ciris aromàtics; senderisme cultural, plantacions ecològiques; risoteràpia i
autoconeixement.
Per mitjà d’esta mena d’activitats, diverses d’elles amb una perspectiva de desenvolupament personal, l’objectiu és que el taller ajude els participants a potenciar i millorar la seua qualitat de vida i contribuïsca a enfortir les seues relacions personals i comunitàries.
Les activitats tindran lloc els dimarts i dijous de 10.30 a 12.30 en el mateix centre municipal Clara Campoamor, des d’este mateix mes de gener fins al 27 de juny.
Les persones interessades ja poden inscriure-s’hi trucant als telèfons del centre municipal Clara Campoamor: 966315350 i 965376211. Les places disponibles es cobriran per ordre d’inscripció.
