Més de 150 persones s’inscriuen en l’obertura de les rutes turístiques de l’Oficina de Turisme de Petrer
Més de 150 persones s’inscriuen en l’obertura de les rutes turístiques de l’Oficina de Turisme de Petrer
Més de 150 persones s’han inscrit en poc menys de dues hores en les primeres activitats turístiques que l’Oficina de Turisme de Petrer ha reactivat després de la volta a la nova normalitat.
80 persones han esgotat totes les sessions per a “Petrer es vist de lluna”, una de les activitats turístiques amb més èxit de Petrer, que tindrà lloc el pròxim 4 de juliol i que torna a la ciutat després de quatre mesos suspés a causa de la COVID-19.
D’altra banda, 60 persones, la meitat de les sessions disponibles, també han ocupat la nova activitat “El Joc del Rellotge”, una ruta guiada pel barri antic amb tints de màgia i misteri, iniciativa nova en aquest any 2020 que es va estrenar el mes de febrer passat i que tindrà lloc el divendres 10 i el dissabte 11 de juliol, amb punt de trobada a la mateixa Oficina de turisme.
El regidor de l’àrea, David Morcillo, s’ha mostrat molt optimista amb aquestes dades ja que indiquen que “el turisme ha començat amb molta força a Petrer i aquestes dades ens indiquen que els pròxims mesos poden ser molt interessants en volum de visitants per a la nostra localitat, després de la paralització que desgraciadament ens ha originat en l’àmbit turístic la pandèmia”.