Les obres de la piscina coberta de San Fernando entren en la seua recta final

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

L’empresa constructora preveu fer l’entrega de l’obra entre setembre i octubre

Les obres de la piscina coberta de San Fernando, l’actuació municipal amb major inversió de la història de Petrer en una instal·lació esportiva, han entrat en la seua recta final i la previsió és que l’empresa constructora faça l’entrega de l’obra entre finals de setembre i mitjans d’octubre.

La regidora d’Esports, Patricia Martínez, que este matí ha visitat la instal·lació acompanyada de l’alcaldessa de la ciutat, Irene Navarro, i del regidor d’Urbanisme, David Morcillo, ha explicat que “una vegada que recepcionem l’obra de mans de l’empresa constructora, serà el moment de preparar la instal·lació per a obrir-la, cosa que es demorarà algunes setmanes”.

Martínez ha subratllat que “abans d’obrir-la, volem dur a terme una bona posada en marxa de la instal·lació per a garantir a la ciutadania que fa ús d’esta instal·lació que tot funciona correctament”. En eixe sentit, l’edil no ha volgut donar una data exacta d’obertura “perquè l’important és acabar l’obra, fer una exhaustiva revisió del treball acabat i preparar-ho tot perquè estiga en perfectes condicions per a obrir-se.

La inversió total en esta important actuació que permetrà a Petrer disposar d’una piscina totalment renovada ha ascendit a 3.614.443,59 €, amb una aportació de 967.104,00 € de la Diputació d’Alacant a través del Pla Provincial de Cooperació a obres i servicis municipals 2020-2023 (PLANIFICA).