Les associacions de veïns decideixen les seues activitats gratuïtes per als pròxims mesos
Tallers infantils per a Nadal, zumba, pilates, bachata, jocs de taula… són algunes de les activitats triades per les associacions
De la mà de la Regidoria de Participació Ciutadana i Barris, les associacions de veïns de Petrer ja estan posant en marxa les seues activitats en les seus veïnals, activitats totalment gratuïtes per als participants.
Es tracta d’activitats que han decidit les mateixes directives de les associacions, sobre la base de les preferències de les veïnes i veïns de cada barri. Amb el títol “Jornades de participació ciutadana en el teu barri”, és el quart any que la regidoria activa aquesta iniciativa, orientada a garantir la dinamització de les associacions veïnals i, sobretot, contribuir a l’enfortiment i la construcció d’un teixit associatiu més sòlid.
Així, l’associació Sant Josep i Adjacents s’han decantat per tallers infantils de Navijocs i un taller de zumba; l’associació Hipólito Navarro, per taller de pilates i una jornada de convivència a Ferrrussa; l’associació del Barri Antic i la d’Hispanoamèrica han optat per organitzar una excursió; Pablo Picasso també ha triat desenvolupar tallers infantils de Navijocs; l’associació d’Unifamiliars Salinetes, un taller d’autocuidat i desenvolupament personal, amb ioga i risoteràpia; Ximeneres ha triat un taller de relaxació, meditació, respiració, així com un torneig de dards i parxís; Districte Salinetes, un campionat de dominó; l’associació de la Frontera, un taller de bachata; i l’associació del barri Sant Rafael, per un taller de manteniment.
En algunes de les activitats i tallers encara queden places lliures, per la qual cosa les persones interessades poden apropar-se a la seu de la seua associació de veïns per a informar-se’n.