L’”*Emergent *Fest” es reprograma per al diumenge 9 de març després de la seua suspensió per les condicions meteorològiques

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

A partir de les 11.00 al parc del Campet, amb l’actuació de tres grups

La Regidoria d’Infància i Joventut ha reprogramat l’“Emergent Fest” per a diumenge que ve, 9 de març, després de vore’s obligat a suspendre l’esdeveniment diumenge passat a causa de les previsions climatològiques adverses.

El festival, concebut per a visibilitzar i promocionar els grups locals, mantindrà el seu cartell quasi íntegrament, encara que amb una baixa: el grup  grupo Sanguijuelas  no podrà participar en esta nova data. No obstant això, els assistents podran gaudir del talent i l’energia d’El Vertedero, Pico3 i Mad House of Fun, que oferiran els seus repertoris al parc del Campet a partir de les 11.00 hores.

Este festival sorgix de la col·laboració entre la regidoria i els grups locals de Petrer, que reprenen un vincle que s’havia pausat en el temps.

En els últims anys, la regidoria ha ampliat la seua base de dades de grups locals, organitzant xicotets concerts per a brindar-los oportunitats d’actuar en directe.

L’”Emergent Fest” naix en este context, amb la intenció de consolidar-se i evolucionar amb el temps, amb l’aspiració de convertir-se en un festival de referència que en futures edicions puga comptar amb caps de cartell al costat de les bandes locals.

L’esdeveniment se celebrarà el diumenge 9 de març a partir de les 11.00 al parc del Campet.