L’Ajuntament mostra la seua “repulsa” per l’agressió a un sanitari del Centre de Salut Petrer I

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

La regidoria de Sanitat demana “respecte” pel treball dels professionals de la salut.

L’Ajuntament de Petrer ha mostrat la seua “repulsa” per l’agressió que un sanitari del Centre de Salut Petrer I va patir divendres passat, i ha demanat “respecte” pel treball dels professionals de la salut.

Tot el nostre reconeixement a la labor dels professionals sanitaris principalment en aquests moments en els quals tenim una situació tan complexa com a conseqüència de la pandèmia”, ha assenyalat l’edil de l’àrea, Juani Ochoa, qui ha indicat que “des de l’Ajuntament ens hem oferit a prestar tota l’ajuda i col·laboració”. L’edil ha recordat que aquest tipus d’agressions es consideren delictes en atemptar contra una autoritat pública com és un professional de la sanitat en el seu lloc de treball.

Els fets es van produir divendres passat quan un sanitari va mediar en una forta discussió que un pacient estava tenint amb una zeladora, raó per la qual va rebre una forta cabotada que li va trencar dues dents i va precisar d’atenció mèdica. El pacient que propinà l’agressió va ser detingut per la Policia Nacional.

Els metges, infermeres, auxiliars, zeladors i altre personal del Centre de Salut Petrer I van eixir ahir a les portes del centre per a sumar-se a les protestes convocades en tota la Comunitat Valenciana per la falta de mitjans i van aprofitar per a mostrar la seua repulsa per aquesta agressió mostrant cartells amb la paraula “respecte” impresa.