Joventut aposta pel talent jove amb un concert del grup local Corona de Espinas
L’actuació serà el dissabte 20 d’abril, a les 21 hores, en el parc del poliesportiu, davant del Casal de la Joventut
La Regidoria d’Infància i Joventut de l’Ajuntament de Petrer, a més d’oferir alternatives d’oci, entreteniment i formació per a la població jove, també treballa per a donar suport a iniciatives i impulsar el talent jove.
Així, després de les converses mantingudes amb el grup musical Corona de Espinas, la regidoria ha organitzat, per a dissabte que ve 20 d’abril un concert del grup per a contribuir a donar a conéixer la seua música.
El concert, que començarà a les 21.00 hores, se celebrarà al parc del poliesportiu, just davant del Casa de la Joventut (carrer Ortega y Gasset, 26). Corona de Espinas és un grup format al setembre de 2022 per tres amics de Petrer: Izán Cerdán (veu principal), el seu germà Aarón Cerdán (guitarra) i Bruno Gutiérrez (baix i cors). Totes les cançons de la banda són complementades a més per sons que produïxen ells mateixos.
La seua música beu de gèneres com el dark-wave, el synth-wave o el post-punk, i s’inspiren en grups com Siouxsie & The Banshees, The Cure, Bauhaus, Joy Division i molts altres.
Cal recordar que, a més d’esta classe d’iniciatives de promoció dels grups locals, des de la regidoria també se’ls dona suport amb altres accions, com, per exemple, amb l’habilitació d’una sala insonoritzada en les instal·lacions del Casal de la Joventut on els grups poden assajar.