Huit nous agents s’incorporen a la Policia Local de Petrer, que reforça les actuacions en matèria de trànsit, sorolls i control d’animals en via pública

Published by Comunicación Ayto. de Petrer on

L’intendent cap de la Policia Local de Petrer, Fermín Bonet, ha informat de la incorporació de huit nous agents a la plantilla municipal, un reforç que permetrà millorar la presència policial en els barris i intensificar els controls en matèria de trànsit i convivència ciutadana.

Bonet ha assenyalat que estos nous efectius “ja estan prestant servici des de la setmana passada, i ha destacat que la seua incorporació permetrà reforçar patrulles de barri, unitats de trànsit i actuacions en matèria de seguretat ciutadana.

L’objectiu és continuar consolidant Petrer com una ciutat segura i habitable, on la presència dels agents siga pròxima i dissuasiva davant conductes incíviques, ha subratllat

En este sentit, l’intendent cap ha avançat que es reforçaran les actuacions en relació amb els sorolls provocats per ciclomotors i motocicletes, així com el control i sanció per la presència de deposicions canines en la via pública. “Estem intensificant la vigilància per a garantir la convivència i el respecte entre veïns i veïnes”, ha apuntat.