Petrer exporta la il·lusió de les seues Festes de Moros i Cristians a tota la província
L’Ajuntament de Petrer llança la campanya de promoció més ambiciosa de la història dels Moros i Cristians
Este matí s’ha presentat la que David Morcillo, regidor de Turisme, ha qualificat com “la campanya més especial que hem tingut en els últims anys de promoció dels Moros i Cristians, ja que tenim un any molt il·lusionant, amb molt de sentiment i moltes emocions”.
D’aquesta manera, l’Ajuntament de Petrer, de la mà de la Unió de Festejos, està diversos mesos treballant per a idear i planificar una campanya amb la qual es pretén exportar la il·lusió de les Festes a tota la província d’Alacant. “Mai este Ajuntament ha fet una campanya tan gran i il·lusionant, perquè, per primera vegada, farem coses que mai hem fet ací”, ha destacat Morcillo.
En el mateix sentit, l’alcaldessa de Petrer, Irene Navarro, ha remarcat que “després de l’aturada obligada per la pandèmia, hem de tenir les millors Festes de Moros i Cristians i, per a això, la promoció de les festes ha de ser la més gran que s’ha vist en el municipi”. Ha afegit que “estos dies Petrer obri les portes, obri els braços per a rebre a gaudir de les nostres meravelloses festes de moros i cristians que seran úniques i irrepetibles”.
A més de la promoció d’anys anteriors amb accions de publicitat en mitjans impresos, emissores de ràdio, televisions i publicitat exterior d’àmbit provincial, enguany la campanya incorpora dues iniciatives amb les quals l’Ajuntament pretén tindre un gran impacte tant dins del municipi com fora. D’una banda, dues línies d’autobusos urbans de la ciutat d’Alacant i la línia que unix Elda i Monòver s’han retolat amb la publicitat de les Festes de Moros i Cristians. I per una altra, les avingudes de Madrid, d’Elda i del Guirnei s’engalanaran amb banderoles al·legòriques als colors de les 10 comparses. “Volem portar la il·lusió a tots els racons de Petrer perquè tota la ciutat se senta part de la festa i, a més, buscar la projecció perquè tota la província d’Alacant sàpia que són les nostres festes i vengen a vore’ns”.
Enrique Rubio, president de la Unió de Festejos, ha recordat que al setembre, des de la Unió de Festejos, ja es va animar els festers amb el missatge “Torna La Il·lusió”. Respecte a la campanya promocional, l’ha qualificada com “una cosa impressionant que no ens esperàvem”, i ha manifestat que “estem molt agraïts, molt sorpresos ja que ha sigut una campanya bestial per part de l’Ajuntament”.
El president de l’entitat festera ha destacat que la Unió de Festejos “ha d’anar de la mà de l’Ajuntament”, i ha indicat que, amb estes campanyes, es continuarà treballant perquè “les nostres festes siguen d’Interés Turístic Nacional”.
PROGRAMACIÓ FESTERA CAP DE SETMANA